ر و ز ہ کے دو رکن ہے
طلو ع فجر سے غر و ب آفتا ب تک رو ز ہ تو ڑ نے و ا لی چیز و ں سے
ر سو ل اکر صلی اللہ علیہ والہ وسلم کا ار شا د ہے اعما ل کا د ا ر و مد ا ر
نیت پر ہے ا و ر ہر آ د می کو وہی ملتا ہے جس کی وہ نیت
کر ے نیت فجرسے
پہلے ہی کر لینی چا ہیے نیت دل سے کی جا تی ہے زبا ن سے ا دا کر نا ضر و
ر ی نہین مر د اگر عا
قل و با لغ ہے تو اس پر رو ز ہ فر ض ہے عو
ر ت کے
لیے ا ن شر ا یط کے علا وہ اسے حیض و نفا س سے بھی پا ک ہو نا چاہیے
بو رھے مر د
ا و ر بو ڑھی عو ر ت او ر مر یض کے
لیے ر و ز ہ ضر ر ی
نہیں ان پر ہر ر و ز ہ کے بد لے فدیہ و ا جب ہے فد یہ ر و ز ا نہ ایک مسکین
کی خو را ک ہے
مسا فر مریض ا و ر دو دھ پلا نے و ا لی عو ر ت
حیض ا و ر نفا س و ا لی عو
ر ت ر و ز ہ نہ
رکھے او ر بعد میں اس کی قضا ء کرے
عید الفطر ا و ر عید الا ضحی کے دن ر و ز ہ رکھنا منع ہے ا یا م تشر یق
یعنی گیا ر ہ با ر ہ تیر ہ ذی ا لحجہ کو
ر و ز ہ رکھنا حر ا م ہے خو ہ نفلی رو
زہ ہو یا فر ض یہ کھا نے پینے ا و ر
ذ کر الہی کے دن ہے
عو ر ت اپنے شو ہر کی اجا زت کے بغیر نفلی ر و ز
ہ نہ رکھے شک کے دن
رو ز ہ رکھنا حر ا م ہے رو زا نہ بلا نا غہ ر و ز ہ ر کھنا ممنو ع ہے افضل یہ
ہے کہ ایک دن چھوڑ کر دو سر ے دن رو زہ رکھے
نفلی رو زے
شوا ل کے چھ ر و ز ے رسو لاللہ صلی
اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فر
ما یا جس نے
رمضا ن کے سب ر و ز ے رکھے پھر شو ا ل کے
چھ ر و ز ے
رکھے اس نے گو یا پو رے سا ل
کے ر و ز ے رکھے
عا شو ر ہ کا روز ہ ۔ محرم کی د سو یں تا ریخ کو ایک دن آگے یا بعد میں ملا
کر عا شو ر ہ کی نیت سے ر و ز ہ رکھنا شعبا ن میں کثر ت سے ر و ز ہ رکھنا
حضرت عا یشہ رضی اللہ عنہا فر ما تی ہے کہ میں نے رسو ل اکر م صلی اللہ
علیہ وآلہ وسلم کو دیکھا ہے کہ رمضا ن کے
علا وہ سب سے زیادہ شعبا ن کے
مہینے میں رو ز ہ رکھتے تھے
نفلی ر و زہ شر و ع کر کے تو ڑ دینا جا ئز ہے
زالحجہ کے عشر ہ اول کے نو رو زے غیر حا جیو ں
کے لیے
ا یا م بیض کے رو زے ۔ حضرت ابو ذ ر غفا ری فر
ما تے ہے کہ رسو ل اکرم
صلی اللہ علیہ
وآلہ وسلم نے فر ما یا کہ ہر مہینے کے تین
د ن یعنی تیر ہ چو د ہ
پند ر ہ کو رو ز ہ رکھیں او ر فر ما یا یہ ز ند گی بھر رو زہ رکھنے کے برا بر ہیں
No comments:
Post a Comment