اما مت
نا بینا آ د می بلا کرا ہت اما مت کرا سکتا
ہے
جو پہلے سے مقر ر اما م ہے اس کی اجا زت کے
بغیر مہما
ن اما مت نہیں کرا سکتا
سب سے زیا د ہ قرآ ن کا جا ن نے وا لاسب سے زیا
د ہ سنت
کا جا ننے وا لا
ہجر ت میں پہل کر نے وا لا پھر سب سے زیا دہ عمر وا لا
اما مت کا زیا دہ
حقد ا ر ہے
مسا فر مقیم کی اما مت کرا سکتا ہے
عو رت عو رتو ں کی اما مت کر ا سکتی ہے
عو ر ت کو اما مت کرا تے وقت پہلی صف کے اند
ر د ر
میا ن میں کھڑا ہو نا چا ہیے
اما م کو ہلکی نما ز پڑھا نی چا ہیے
اما م کو جمعہ کا خطبہ عام خطبو ں کی نسبت مختصر اور
نما ز عا م نما زو ں کی نسبت طویل پڑھا نی چا ہیے
نما ز عا م نما زو ں کی نسبت طویل پڑھا نی چا ہیے
اما م ا ور مقتدی کی نیت جدا جدا ہونے سے نما ز میں کو
ئ فر ق نہیں آ تا
عورت
اکیلی صف میں کھڑ ی ہو سکتی ہے
اگر لوگ امام کو نہین دیکھ سکتے یا کو ئ د یوا ر
حا ئل ہو
تب بھی نماز ہو جا ئیگی
دو آدمیوں کی جماعت میں مقتدی دائیں جا نب کھڑ اہو جب
تیسرا آدمی آئے تو دو نوں مقتد
ی اما م کے پیچھے چلے جا ئے
جس اما م کو لو گ نا پسند کرے اور وہ پھر بھی
اما مت کرا
ئے تو اس کی اما مت مکروہ ہے
اگر چھ سا ت کا بچہ با قی لو گو ں کی نسبت زیا
دہ قر آ ن جا
نتا ہو تو امامت کا زیادہ حقدا ر ہے
No comments:
Post a Comment