Sunday, 20 July 2014

  ر و ز ہ تو ڑ نے و ا لی چیز یں


                                                                              

قے کر نا ۔ اگر اپنے آ پ قے ہو جا ےء  تو نہ فر ض ہےنہ کفا رہ  

اگر بھو ل کر کچھ کھا پی لیا جا ے تو نہ قضا ہو گی نہ کفا رہ

اگر افطا ر سے ذ را پہلے حیض آگیا تو رو زہ با طل ہو جا ے گا  اور اس کی قضا 

وا جب ہو جا ے گی وز ے کی حا لت میں روزہ نہ رکھنے کی نیت کر لینا  اس سے 

رو زہ با طل ہو جا تا ہے      

اگر یہ سمجھ کر کہ دن ڈوب چکا ہےیا ابھی سحر ی کا وقت با قی ہے کھا پی لے 

ائمہ اربعہ کے نز دیک اور علما ء کے نز دیک رو زہ با طل ہو جا تا ہے لیکن 

حسن بصری کے نز دیک  داود ابن حز م ۔ عطا و عر وہ  وغیرہ کے نز دیک نہ رو 

زہ با طل ہو تا ہے نہ قضا وا جب ہو تی ہے کیو نکہ اللہ کا ار شا د ہے  سورہ 

احزاب آیت 5

و ر جن باتو ں میں تم  خطا کر جا و ان میں تم پر گنا ہ نہیں لیکن

جو کا م دل کے قصد  سے کرو گے اس پر گنا ہ ہے  ا و ر رسو ل اللہ صلی اللہ 

علیہ 

وسلم نے فر ما یا  اللہ تعا لی نے میر ی امت کی بھو ل چو ک معا ف فر ما دی ہے 

ابن ما جہ 

جس نے رو زہ کی حا لت میں جا ن بو جھ کر بیو ی سے صحبت کر لی  اس پر 

کفا 

رہ اور قضا ء دو نو ں و ا جب ہے

کفا ر ہ یہ ہے کہ یا تو ایک غلا م آ زا د کر ے 

یا د و مہینو ں کے ر و ز ے رکھے  یا سا ٹھ مسکینو ںکو کھا نا کھلا ے یہ حکم 

مر د اور عو رت دو نو ں کے لیے ہے  متفق علیہ

رمضا ن کے قضا ء  رو زو ں کے لیے کو ئ مد ت متعین نہیں جب بھی سہو لت 

ہو ادا کرے  

   

No comments:

Post a Comment